First night out! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa bieringa - WaarBenJij.nu First night out! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa bieringa - WaarBenJij.nu

First night out!

Door: Larissa Bieringa

Blijf op de hoogte en volg Larissa

07 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve allemaal,

Gisteravond ben ik voor t eerst op stap geweest. Ik ben in m'n eentje naar wat barretjes gegaan en heb wat nieuwe mensen leren kennen. Best gek om helemaal alleen te gaan en 'op zoek' te zijn naar nieuwe vrienden haha. Ik ging rond n uurtje of negen naar de Yacht club. Dat is een leuk tentje aan het water. Het was niet bijzonder druk maar er zaten een paar mensen aan de bar. Dus ben er maar bij gaan zitten en heb gezellig met ze gekletst. Het waren Nederlanders dus ik kon eindelijk een fatsoenlijk gesprek voeren!:P Ik zat met 3 mannen aan de bar en 1 barman. De vrouwelijke bedienster had mij s'ochtends daar een bakje koffie gegeven, toen waren we nog moeilijk engels aan t lullen met elkaar, bleek ze gewoon Nederlands te zijn.. Mrgoed het was nu einde avond en ze was ladderzat... dus ze vloog me om de nek en kussen en zei dat ze echt naar huis moest want ze moest morgen weer vroeg op. ik dacht doe dt maar is beter voor iedereen:P.. Maar goed ik zat dus met die mannen aan de bar en toen vroeg ik aan ze, wie is die bezopen vrouw dan weer? Keken ze elkaar aan.. en deden n beetje apart, dacht nja zal wel.. even later zegt 1 man tegen mij.. Die zatte vrouw is de vrouw van de barman waar je net aan vroeg wie die vrouw was...... Oeps haha, ik viel nog net niet van m'n kruk af, schaamde me dood!:P Even later werden we de bar uitgezet want het was sluitingstijd, we zijn nog even naar een andere kroeg gegaan, kortom gezellige eerste avond!

Dag 3, to the beach
Vandaag heb ik een auto gehuurd. Ben met n papieren landkaart en de borden langs de weg n eind gaan rijden. Het was even wennen aan de manier van rijden hier, je moet goed uitkijken want die sjappies rijden alle kanten op hier. Eerst ben ik naar de hoofdstad van het Nederlandse gedeelte gereden, Philipsburg dit is een leuke toeristische stad! Daarna ben ik doorgereden naar Oriental Beach. Dit is in het Franse gedeelte. Onderweg ben ik een paar keer gestopt om een aantal foto's te maken, het echt super mooi. Tijdens het rijden voelde de auto niet helemaal lekker aan met rijden. Ik dacht dat het misschien kwam doordat t gewoon n oud wrak was mr toen ik even stopte zag ik dat ik de hele rit al met de handrem erop had gereden:O ik kwam alle stijle hellingen bijna niet op was bang dat ik weer achteruit zou rollen!! Dus ja eenmaal de handrem dr af reed het een stuk lekkerder! Onderweg stak er nog ff een MEGA salamander over o my god heb snel n foto gemaakt! Aangekomen bij Orient Bay ben ik lekker op t strand gaan chillen, in het water lag een vlot daar heb ik mezelf geïnstalleerd en heerlijk gelegen. Daarna nog wat gespeeld in het water met wat kleine kindjes van hier. Ik was n leuke attractie voor ze:P! Na 3 uurtjes ben ik weer terug gegaan naar Philipsburg naar Great Bay daar nog even wat rond gestruind en vervolgens weer terug gereden naar my hometown Simpson Bay.
Auto weer ingeleverd en nog even langs t strand gewandeld naar de airport om wat vliegtuigen te zien opstijgen en landen, echt gaaf om te zien, maken zoveel geluid die dingen en lijkt net alsof ze recht op je af komen! Nou nu lig ik lekker in m'n bedje beetje te chillen, zo nog ff een filmpje kijken en morgen m'n eerste stage dag!!

Dikke knuffel van hier

liefs xxxx

  • 07 April 2014 - 10:41

    Petra:

    Hi bikkel
    ik hoor t al helemaal opje plek daar en alleen nog maar chillen niet eens gesport ???
    Heerlijk hoor geniet maar lekker ben benieuwd hoe je t werk/stage gaat vinden
    dikke knuf !

  • 07 April 2014 - 10:51

    Pieter:

    Hoi larissa
    Leuk om je zo te volgen, maak er wat moois van daar
    Gr aar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 8004

Voorgaande reizen:

04 April 2014 - 04 Juli 2014

Stage Sint Maarten

Landen bezocht: