Having fun!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa bieringa - WaarBenJij.nu Having fun!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa bieringa - WaarBenJij.nu

Having fun!!

Blijf op de hoogte en volg Larissa

11 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Heee lieve allemaal,

Hier weer ff n update uit het geweldige Sint Maarten. De eerste werkweek zit er bijna op! M’n moeder zal trots op me zijn m’n wekker is de hele week al voor 6 uur s’ochtends af gegaan, echt niet te geloven maar ik ben nog elke x op tijd geweest! In de ochtenden geven we vooral pesonal trainingen en medische trainingen. Gisteravond voor t eerst met de manueel therapeut meegekeken. Ik schreeuwde t uit toen die begon te kraken mygod dat was echt niet relaxt om te zien:P mr het is echt super interessant om erachter te komen wat je ermee kan bereiken. Leer hier met de minuut!

Ook mezelf van de week aangemeld bij een gym hier in Simpson bay, om lekker voor mezelf te trainen! Mannen zijn hier wel iets wat gespierder dan in NL dus niet verkeerd om daar te trainen haha! Mr goed er was ook n oude vent die vertelde dat hij last had van z'n arm, of ik wist of er een therapeut was die er naar kon kijken... Dus ja ik zei ik ken wel iemand want bij m'n stage zit een manueel therapeut.. dus ik gaf dat telefoonnummer! Later kwam ik op m'n stage en toen hoorde ik dat die man idd had gebeld.... maar niet voor z'n blessure:S maar om te vragen of die met mij op date kon!! Mygosh ouwe viespeuk die vent was in de 60! Kom ik daarna weer in the gym zegt die eigenaar,, hey girl were you flirting yesterday with the old man? Ik zei hahaha no why?? He was asking for you all the time! I said no way if you see him coming in to the gym please tell me then i start with running!

Afgelopen dinsdagavond naar La Bamba geweest op t strand een leuk cubaans tentje waar t stikt van de Nederlandse stagaires! Veel leuke mensen leren kennen! En volgende week ga ik meedoen met de salsa les die er wordt gegeven…. Dus dat wordt lachen! Nou verder nog een tip geef nooit te snel je ‘lokale nummer’ aan iemand waar je gezellig n praatje mee maakt.. voor je t weet heb je 34 gemiste oproepen!!:@

Vandaag een geweldige dag gehad! Samen met 5 amerikanen naar Kokomo Beach geweest. Wat een sprookje net een echt paradijs. Blauwe zee, wit strand, palmbomen, ligbedjes en geweldig weer! Lekker gechilt op t strand en lekker aan m’n engelse taal gewerkt! Voelde me af en toe niet super slim met 5 amerikaanse studenten die voor dokter studeren hier op t eiland.. haha mrgoed kzal wel andere kwaliteiten hebben!:P

Vanavond nog de hele avond in m’n appartement staan boksen in de lucht. De buren zullen wel gedacht hebben wat n mafkees!! Maar morgenavond ga ik m’n eerste lesje bodycombat geven op the gym dus wil wel goed voorbereid zijn!! Ben benieuwd wat ze er van vinden!! En voor de bodycombat liefhebbers onder ons…. Turbulence zit er in!!!! Dus dat wordt knallen!!:D

Morgenavond lekker op stap met een aantal meiden die ik van de week heb ontmoet uit Nederland, dus dat wordt zeker weten gezellig!!

En van het weekend ook nog veel leuke plannen!! Dus laat het weekend maar komen!

Heel veel liefs van hier!!

Liefsss, xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 8008

Voorgaande reizen:

04 April 2014 - 04 Juli 2014

Stage Sint Maarten

Landen bezocht: