First day in Sint Maarten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa bieringa - WaarBenJij.nu First day in Sint Maarten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa bieringa - WaarBenJij.nu

First day in Sint Maarten

Blijf op de hoogte en volg Larissa

05 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Het is eindelijk zover!!! Ik ga naar Sint Maarten. Gisterochtend zijn we om 5.15 uur met z'n vieren naar Schiphol gereden. Papa, mama en sannah hebben me uitgezwaaid. Om 8.40 uur vertrok het vliegtuig naar Sint Maarten, de reis duurde 9 uur. Eenmaal opgestegen was ik nog onder de indruk van het grote vliegtuig.. ik zat gezellig naast een leuk stel dat hun dochter ging bezoeken die ook voor stage op Sint Maarten is. Met zwetende handjes waren we boven in de lucht waar de turbulentie begon.. het vliegtuig rommelde wat zakte wat heen en weer en ik zat strak in m'n stoel. Gelukkig stelde m'n buurvrouw me wat gerust en ging het weer wat beter haha. We werden goed verzorgd in het vliegtuig, we kregen om 10.30 uur een ontbijtje en rond de middag tegen 14.30 uur nog een lekkere lunch. 9 uur later kwamen we aan in Sint Maarten, de landing ging helemaal goed. Eenmaal aangekomen op Sint Maarten was het wachten op de bagage. Ik stond ongeduldig bij die band te wachten en checkte iedere seconde of m'n koffers er al aankwamen.. Toen kwam er een man van de luchthaven en die zij dat t vliegtuig problemen had met het openen van de kofferbak dus dat het nog wel even ging duren... Ik dacht okéy laris nu gewoon lekker rustig aandoen dit is geen Nederland meer snel snel snel maar Sint Maarten.... sloom sloom sloom...... haha nou een half uur later had ik m'n koffertjes. Met m'n hele kledingkast etc. liep ik naar de uitgang van t vliegveld, hier werd ik opgehaald door m'n stagebegeleider Desiree. Het was meteen gezellig en ze heeft me van alles verteld over het eiland tijdens t ritje naar m'n appartement. We hebben mijn spullen daar gedropt, ik heb me even verkleed en we zijn gezellig wat gaan lunchen. Desiree moest weer aan t werk en ik heb mezelf even lekker teruggetrokken in t appartement. S'middags ben ik nog even langs de Gym gegaan waar ik de komende 3 maanden ga werken. Het was erg leuk om daar te komen en ik heb nu al zin in maandagochtend in m'n eerste werkdag! Na m'n bezoekje aan de gym ben ik eens boodschappen gaan doen... En natuurlijk verdwaald ja kan ook niet anders! Maar goed, spulletjes allemaal gevonden en een pokke end terug gelopen met al die tassen. Daarna nog even snel wat dingen in een andere supermarkt gehaald, toen ik een gangpad uitliep schrok ik me helemaal de ***** liep er een langwerpig beest van 20 cm met 100000 pootjes over de grond, ik keihard gillen staat zo'n grote donkere vrouw op hoppa trapt m zo helemaal fijn:O haha. Nou goed daarna lekker naar huis gegaan en m'n bedje ingedoken. Een beetje bijkomen van m'n jetlag! Het is hier nu 3.30 uur s'nachts en ik ben ff wakker en heb niks te doen vandaar alvast m'n eerste verslagje!
Over een paar uurtjes lekker op staan en voor t eerst de BEACH verkennen! Kan niet wachten!!

Heel veel liefs!

xxxx

  • 05 April 2014 - 10:52

    Marleen:

    Leuk Larissa , nu al nieuws van jou,
    Fijn dat het loopt zoals moet, vooral dat enge beest
    Haha.
    Geniet van de beach, zal aan je denken maandagochtend
    Xxx

  • 05 April 2014 - 12:39

    Wieke:

    Hoi Laris,wat leuk dat je schrijft over beestjes,dat was ook onze ervaring,maar na enkele dagen ben je dat gewent.oop dat je het er fijn hebt en wens je een zonnige tijd toe op St.maarten.Lieve groetjes van Wieke

  • 05 April 2014 - 15:42

    Mirte:

    Leuk om te lezen Larissa!
    Heel veel plezier
    xxxxx

  • 06 April 2014 - 12:23

    Kitty Goedkoop .:

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen . Geniet er van , en maandag een fijne werkdag . Gr jan en kitty . Xxxx

  • 06 April 2014 - 23:08

    Liesbeth Nijenhuis-Kock:

    Prachtig verhaal, Larissa! Ik zie je de hele tijd voor me....hoe je alles, inclusief dat enge beest, ervaart! Zorg je goed voor jezelf! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 8013

Voorgaande reizen:

04 April 2014 - 04 Juli 2014

Stage Sint Maarten

Landen bezocht: